Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Thematic Channels vinde publicitate pentru Cartoon Network, Boomerang și TNT România de la 1 ianuarie 2016

Turner Broadcasting a desemnat compania Thematic Channels să coordoneze vânzările de publicitate pentru televiziunile Cartoon Network, Boomerang și TNT în România, începând cu 1 ianuarie 2016, informează Media Expres.
Mathias Heinze

Thematic Channels va deveni reprezentantul exclusiv pentru vânzarea spațiului publicitar în ţara noastră, pentru administrarea acțiunilor de sponsorizare și încheiere de parteneriate cu alte branduri pentru portofoliul de televiziuni Turner.

Matthias Heinze (foto), Vice Preşedinte operaţiuni comerciale pentru Europa Centrală și de Est al Turner Broadcasting System și Manager General pentru Europa de Est, este de părere că „decizia de a încredința gestionarea spațiului publicitar ale televiziunilor din portofoliul nostru către Thematic Channels este un rezultat al experienței lor și a bunei cunoașteri a pieței media din România.”

„Suntem bucuroşi să ne unim forţele cu grupul Turner, care deţine poziţii importante pe două dintre cele mai lucrative segmente ale pieţei tv din România – staţiile pentru copii şi familiile acestora şi staţiile de filme. Canalele tematice au devenit, de mai mult timp, o prezenţă cotidiană in viaţa românilor, iar dinamica investiţiilor publicitare ale clienţilor va reflecta tot mai mult această realitate”, a declarat Mircea Vlad Ionescu, Managing Partner Thematic Channels.

Thematic Channels este cea mai importantă regie de publicitate pe segmentul televiziunilor internaţionale cu difuzare în limba română, reprezentând grupurile AMC Networks International, The Walt Disney Company, Universal Networks International și Viacom International Media Networks (cu excepția MTV România).

Publicitatea la medicamentele OTC pe televiziunile de filme a crescut cu 16% în acest an

Compania administrează vânzările de publicitate pentru televiziunile Comedy Central Extra, Disney Channel, Disney Junior, Diva, Filmcafe, Minimax, Nickelodeon, Paramount, TV Paprika, cărora, de la 1 ianuarie 2016, li se vor alătura staţiile Cartoon Network, Boomerang, TNT.

Până la 31 decembrie publicitatea pe televiziunile Turner este în administrarea companiei Cable Direct, care vinde pentru televiziuile AXN, History și UTV – aceasta din urmă fiind preluată, tot de la 1 ianuarie 2016, de biroul intern de vânzare de publicitate din cadrul RCS & RDS.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii