Cautare




, Staff

Editor-in-Chief Forbes România

Travel |
|

Testdrive pe zăpadă – Porsche 911 Carrera4

Iar dacă puneți la socoteală și că spatele versunii cu tracțiune integrală este cu 44 mm mai lat (câte 22 pentru fiecare aripă), atunci intuiți, probabil, plusul de stabilitate al mașinii, mai ales pe drumuri cu aderență mai scăzută.
Porsche a organizat luna aceasta la Les Diablerets, în Alpii elvețieni, prima sesiune de testdrive-uri cu versiunea cu tracțiune integrală a gamei 911. Forbes România a fost acolo și iată ce a aflat.

Fanii celui mai reprezentativ model din gama Porsche, 911, pot sta liniștiți, motoarele care echipează gama cu tracțiune integrală sunt aceleași. Adică 3,4 litri și 350 de cai-putere pentru versiunea Carrera 4 (atât Coupe, cât și Cabriolet) și 3,8 litri și 400 de cai-putere pentru Carrera 4S (Coupe și Cabriolet).

Cea mai mare noutate este reprezentată de spatele mașinii, care este cu 44 de milimetri mai lat (22 de milimetri de fiecare parte a aripii), iar roțile cunt cu zece milimetri mai late și cu aproximativ 40 de milimetri mai depărtate. Evident, toate acestea atrag după sine un plus de stabilitate, mai ales în cazul drumurilor cu aderență mai scăzută.

Și încă o găselniță, destinată mai degrabă celor cu aplecare către gadgeturi și tehnologie, evoluția în timp real a distribuției tracțiunii pe cele două punți poate fi urmărită prin intermediul unui indicator de pe bord. Aflați mai multe despre testdrive-ul cu Porsche 911 Carrera 4 din ediția următoare a revistei lunare ForbesLife și din galeria foto atașată acestui articol.

Click aici pentru galeria foto de la testdrive.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii