Cautare




, Contributor

ForbesCars |
|

Test – Audi RS6 Avant

Audi RS6 Avant
Acesta este cel mai rapid break din istoria lui Audi și în același timp una din cele mai interesante mașini super-sport din Lume.

Cred că există mai multe categorii de oameni foarte înstăriți atunci când vine vorba de mașini. Sunt aceia care își vor cumpăra "n" mașini dacă își permit și își vor face timp să le conducă pe fiecare în parte. Mai sunt apoi cei care cumpără câte trei-patru mașini pentru a avea una pentru fiecare ocazie în parte. Și mai sunt cei care nu se pot decide asupra căreia dintre mașini să se oprească atunci când au de plecat undeva și astfel vor doar o mașină. Din păcate sunt puțini constructori care le pot răspunde acestora din urmă cu un produs foarte bun. Audi este unul dintre acești puțini producători care îți oferă o mașină capabilă de performanțe remarcabile dar care poate fi utilizată în absolut orice anotimp, pe orice fel de drum și poate fi umplută și cu toată familia…

Galerie foto test RS6 Avant

Faceți cunoștință cu a treia generație a lui Audi RS6 Avant, super-break-ul din Ingolstadt. Bazat pe noua generație de A6 Avant el este stilizat absolut fantastic, cu noi spoilere, praguri și grilă desenate agresiv și evazări aproape exagerate pentru aripi. În mod clar Audi este inventatorul break-ului muscle car iar noul A6 Avant este un exponent important al acestui "segment". Sub capota sa se află un motor cu cilindree relativ mică pentru istoria RS-urilor bazate pe A6. Un motor V8 de patru litri este supra-alimentat cu turbo pentru a produce un total de 560 CP și un cuplu motor maxim de 700 Nm. El aproape că nu-și face simțită prezența la interior, fiind extrem de silențios. Problema unei mașini de 560 CP care să nu sune a avion de vânătoare a fost rezolvată de un sistem de evacuare sport ce va fi disponibil opțional.

Echipat cu un sistem de tracțiune integrală quattro setat special pentru a trimite mai multă putere către roțile din spate, RS6 Avant rămâne un break de două tone capabil să îți ofere senzații demne de o adevărată mașină sport. Un diferențial spate sport va muta cuplul și între roțile din spate astfel că felul în care mașina aceasta transmite puterea la drum este inegalabil. Suspensia pneumatică este standard pentru RS6, aceasta fiind o premieră absolută pentru mașinile super-sport ale diviziei quattro GmbH. Este foarte greu să găsești un punct slab pentru o mașină precum RS6, o creație perfectă de mașină sport combinată cu una de familie și una ce poate fi condusă fără probleme și zilnic.

Fast facts: RS6 Avant. Motor: V8, 3.993 cmc, 560 CP,  700 Nm; Cutie: automată, opt trepte; Performanțe: 0-100 km/h 3.9 sec, 250  km/h, consum mediu 9.8 l/100 km; Preț de pornire: 113.950 euro cu TVA.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii