FacebookTwitterLinkedIn

Tesco Bank a anunțat că va închide toate conturile curente ale clienților săi începând cu data de 30 noiembrie. „Brațul” bancar al retailerului britanic a fost lansat în anul 2014 și oferea atunci dobânzi de 3% și puncte la cheltuieli. Banca, care între timp are peste cinci milioane de clienți care dețin economii, credite, asigurări și alte conturi, a decis să închidă o mare parte dintre aceste conturi.

Aproximativ 213.000 de conturi vor rămâne deschise. Cu toate acestea, se estimează că doar 12% dintre acestea sunt utilizate ca un cont curent primar, în timp ce majoritatea au activitate limitată sau sunt utilizate în alte scopuri precum cele pentru economii.

Banca le va scrie clienților care au un cont curent la ei să migreze către un alt furnizor sau să își mute soldul către un cont de economii Tesco Bank sau un alt produs bancar diferit până la sfârșitul lunii noiembrie.

Pe lângă produsele bancare tradiționale, Tesco Bank oferă și un cont „clubcard pay”, care vine cu un card de debit și permite cumpărătorilor să plătească, să economisească și să colecteze puncte pe cardul de fidelizare al retailerului.

Directorul executiv al Tesco Bank, Gerry Mallon, a declarat că banca a dorit să ofere produse care să se alinieze nevoilor cumpărătorilor Tesco. „Având atât de puțini clienți ai contului nostru curent care îl folosesc drept cont principal, dorim să îi sprijinim să găsească o alternativă adecvată în funcție de circumstanțele lor. Vom acorda o atenție specială sprijinirii clienților vulnerabili și a celor care au nevoie de asistență financiară”, a declarat Mallon.