FacebookTwitterLinkedIn

În acest context, Teraplast va cesiona partenerilor locali părțile sociale (51% din capital) deținute în cadrul companiei din Republica Moldova. Vânzările companiei din Republica Moldova reprezintă sub 1% din cifra de afaceri consolidată a Grupului Teraplast. Valoarea capitalului social al firmei este de 5.400 lei moldovenești, iar după cesionarea de către Teraplast a părților sociale compania locală va avea o altă denumire.

Saint-Gobain cumpără Pietta Glass Working

Alexandru Stânean, director general Teraplast: „Nu renunțăm la piața din Republica Moldova. Avem clienți locali pe majoritatea liniilor de business ale Grupului și cu siguranță vom continua aceste colaborări. Cu toate acestea dimensiunea pieței nu justifică o prezență locală dezvoltată, piața putând fi acoperită prin exporturi. Dezvoltarea exporturilor pe toate piețele rămâne o componentă importantă a strategiei noastre de business, pe termen mediu, astfel că vom continua să ne extindem prezența pe piețele cu potențial.”

Citiți un interviu cu Alexandru Stânean în ediția tipărită a revistei Forbes România din 19 decembrie.