Tendințele viitorului în retail. Cum se vor adapta retailerii la cerințele pieței și care sunt cele mai noi tendințe din industrie? - Forbes.ro
Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Industrie |
|

Tendințele viitorului în retail. Cum se vor adapta retailerii la cerințele pieței și care sunt cele mai noi tendințe din industrie?

Tot mai mulți retaileri vor să ofere clienților săi experiențe inedite în cadrul vizitelor din magazine. Acest lucru implică flexibilitate, atenție mărită la detalii, dar mai ales adaptare la noile tendințe.
shutterstock_519160750

În materie de tehnologie, marii jucători din retail au la dispoziție mai multe direcții către care se pot îndrepta, atât în ceea ce privește soluțiile bazate pe simțul tactil, cât și cele deja implementate în sfera vizualului.

Magazinele viitorului nu mai au vânzători, ci echipamente specifice care să eficientizeze întregul proces al cumpărăturilor. În cadrul conferinței „Future in Retail”, organizată de DAAS International Group au fost prezentate o serie de tendințe noi în industria de retail.

Hot spot fast checkout este un mecanism util pentru cumpărătorii care doresc să achiziționeze doar un produs, cel mult două. Centrul de hot spot va funcționa și ca un centru de informații de tip info desk, unde se vor regăsi tablete de care clienții se vor putea folosi în eventualitatea în care doresc să afle mai multe detalii despre anumite produse.

Comerțul digital a cunoscut numeroase transformări de-a lungul timpului, în încercarea de a se apropia mai ușor și mai rapid de consumatori. Digitalizarea permite implementarea unor soluții eficiente și rapide de checkout fingerprint pay, o metodă prin care cumpărătorii își achita cumpărăturile glisând cu degetul pe un aparat special conceput.  Această idee de fast tracking poate fi integrată, însă fără a exclude metodele clasice de plată, sub forma de cash sau card.

Mobile business reprezintă un container mobil, asemănător cu un spațiu de tip pop-up care poate la un moment dat să înlocuiască magazinele de cartier. El poate fi plasat oriunde, în funcție de proximitatea potențialilor clienți și poate crea noi obișnuințe de consum.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii