
Ideea strategică a proiectului câştigător a fost mutarea accentului pe beneficiul şi poziţionarea BSG Amanet drept un serviciu financiar obişnuit prin care se obţine un împrumut în schimbul unei garanţii, având avantajele rapidităţii şi accesibilităţii, în comparaţie cu serviciile bancare.
„Brieful BSG a fost pentru noi o oportunitate cum rar se întâlneşte: nu doar un client din această zonă care comunică pentru prima dată la nivel naţional, ci chiar o categorie în care se comunică pentru prima oară”, a declarat Mihai Preotu, Strategic Planner la Tempo Advertising.
Conceptul creativ al campaniei a venit firesc: poziţionarea amanetului drept un „serviciu de urgenţă”, pentru situaţii neprevăzute şi cheltuieli care te iau prin surprindere.
„Am pornit la lucru cu entuziasm şi am ajuns destul de repede la gândul strategic pe care am construit campania”, afirmă Mihai Preotu.
Proiectul include propuneri de spot radio şi TV care declină conceptul creativ prin mesajul cheie: „BSG Amanet îţi oferă împrumutul de urgenţă 110. Un act, o garanţie, zero birocraţie”.
Echipa care a lucrat la propunere a fost formată din: Nicu Rotărescu – Administratorul firmei BSG, Costin Milu – Creative Director, Mihai Preotu – Strategic Planner, Gabriel Mihăilescu – Art Director, Iulia Soare – Copywriter, Raluca Ioniţă – Client Service Director şi Bogdan Ivaşcu – Senior Account Manager.