Cautare




, Staff

Plasamente |
|

Telus International achiziționează Voxpro

Telus International, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii BPO (business process outsourcing) la nivel global, a achiziționat Voxpro, specializată în soluții pentru suport clienții, asistență tehnică și operațiuni de vânzări, prezentă pe piețele din Statele Unite, Irlanda, România și Filipine. Valoarea tranzacției nu a fost făcută publică.
Jeffrey Puritt, TELUS International & Dan Kiely, Voxpro

Telus International a intrat din România în 2012, odată cu achiziționarea CallPoint, care avea în București un centru de suport clienți înființat în 2007. La acel moment, CallPoint avea 900 de angajați în Bulgaria și România. În prezent, Telus International Europe reunește peste 3.500 de angajați în România (București și Craiova), Bulgaria (Sofia și Plovdiv) și Marea Britanie (Manchester și Cannock).

Voxpro și-a lansat operațiunile pe piața locală la începutul acestui an, înființând un punct de lucru în București, unde are în prezent 225 de angajați. Operând acum sub numele de „Voxpro – powered by Telus International”, compania cu sediul central în Irlanda oferă Telus International un grad mai mare de diversitate și flexibilitate pentru a răspunde nevoilor companiilor inovatoare de pe piață, susțin reprezentanții Telus:

Cu operațiuni în Folsom, California, și Athens, Georgia (SUA), parteneriatul va extinde prezența Telus International în Statele Unite, oferind astfel clienților actuali și viitori o gamă mai cuprinzătoare de servicii. În plus, operațiunile solide ale Voxpro în Europa adaugă noi centre pentru livrarea de servicii în Irlanda, amplificând în același timp prezența companiei Telus International în București și în Manila, Filipine. De asemenea, Telus International aduce în acest parteneriat o infrastructură globală puternică, având o experiență recunoscută în inovarea serviciilor de suport clienți oferite celor mai mari branduri, pentru a susține în continuare creșterea impresionantă și succesul companiei Voxpro.

Cei aproximativ 2.700 de angajați Voxpro, inclusiv echipa de top management a companiei, se vor alătura Telus International, ridicând astfel numărul total de angajați la nivel global la aproape 28.000, care deservesc clienți în peste 35 de limbi.

Oferta pe care o propunem împreună se diferențiază cu adevărat pe piață, fiind concepută să satisfacă cererile în continuă creștere ale partenerilor noștri pentru mai multe locații, structuri de suport flexibile și agile și profesioniști cu competențe multilingvistice, dedicați furnizării de servicii excelente”, a afirmat Jeffrey Puritt, președintele și CEO-ul Telus International.

Telus International este deținută de Telus (TSX: T, NYSE: TU), o companie lider național pe piața de telecomunicații din Canada, cu venituri anuale de peste 10 miliarde de dolari și un portofoliu de 12,7 milioane de clienți.

Suntem nespus de mândri că am găsit un partener extraordinar în Telus International, o companie care împărtășește același spirit antreprenorial și dorința asiduă de a redefini și revoluționa industria de outsourcing pentru a satisface nevoile unor branduri atât de importante”, a menționat Dan Kiely, cofondator și CEO al Voxpro.

El a fondat compania alături de Linda Kiely, Voxpro operează în prezent centre de excelență în Cork și Dublin (Irlanda), Athens (Georgia, SUA) și Folsom (California, SUA); București și Manila (Filipine).

Foto: Președintele și CEO-ul TELUS International, Jeffrey Puritt (stânga), alături de cofondatorul și CEO-ul Voxpro, Dan Kiely (dreapta), în timpul unei vizite recente la centrul de excelență din Dublin (Irlanda).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii