Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televizorul îi ține prizonieri pe copii în vacanță

televiziuni_pentru_copii.jpg
În iulie, nișa televiziunile pentru copii și tineret și-a mărit cota de piață, ajungând la 8,06% la nivel național, respectiv 6,79% în mediul urban. Disney Channel a înregistrat cea mai mare creștere de audiență: 10.000 de telespectatori la nivel național.

Programul pentru copii și tineret Disney Channel a atins în iulie o audiență medie de 115.000 de telespectatori pe minut (all day), la nivel național, cu 10.000 mai mult decât în luna precedentă, conform măsurătorilor Kantar Media.

Disney Channel ocupă locul 10 în topul general de audiență națională, înaintea canalelor B1 TV, Realitatea TV și TVR. În urban, Disney Channel a câștigat 2.000 de telespectatori.

Disney Junior este singurul canal de pe această nișă care a „bătut pasul pe loc”: a pierdut 2.000 de telespectatori pe național și a rămas la același nivel de audiență în mediul urban (30.000 pe minut).

Cartoon Network a avut o medie 53.000 de telespectatori pe minut (all urban), cu 2.000 mai mult decât în iunie. În urban, Cartoon Network a câștigat 1.000 de orășeni, ajungând la o medie de 22.000 de persoane pe minut (all day).

Luna iulie i-a fost favorabilă în sondaje și televiziunii Boomerang, care a câștigat 4.000 de telespectatori pe național și 2.000 în urban. Audiențele pentru Boomerang au fost de 38.000, respectiv 20.000 de persoane (all day).

Audiența Minimax a crescut cu 6.000 de telespectatori la nivel național, ajungând la o medie de 44.000, peste Boomerang. Dar la nivel urban, Minimax are 14.000 de telespectatori pe minut, la nivel lunii precedente.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii