Cautare




, Contributor

Forbes.com

Telecom |
|

Televizoarele cu ecran plat ajută la creșterea de 5% a pieței de electronice

televiziuni_de_sport.jpg
Piața de electronice a avut, anul trecut, o contribuție totală de 296 milioane de euro la piața bunurilor de folosință îndelungată. Anul 2012 s-a încheiat într-o notă optimistă, cu 5% creștere față de anul trecut pentru piața de electronice, arată studiul GfK Temax România.

Vânzările de electronice au crescut, în ultimul trimestru din 2012, cu aproximativ 10%, ajungând la 116 milioane de euro. Acestă creștere a fost generată de evoluțiile pozitive ale vânzărilor cu televizoare cu ecran plat, în timp ce restul produselor electronice au înregistrat rate de creștere negative.

Cererea pentru televizoare cu ecran plat a fost în decembrie 2012 similară cu cea din decembrie 2011. Luna noiembrie 2012 a fost cea care, prin campaniile de tip Black Friday, a adus valoare extra. În ceea ce privește această categorie, vânzările din săptămâna marcată de Black Friday au reprezentat 68% dintr-o lună obișnuită, precum octombrie.

Piața camerelor foto digitale, 49 milioane euro în 2012

GfK Temax este un indice utilizat de GfK Retail and Technology pentru a monitoriza piețele bunurilor de folosință îndelungată. Rezultatele sunt bazate pe studiile desfășurate regulat pe panelul de retail al GfK. Panelul de retail cuprinde date de la peste 390,000 de puncte de vânzare la nivel mondial. Începând cu Februarie 2009, GfK Retail and Technology calculează indicele GfK TEMAX la nivel internațional, în peste 30 de țări. Este primul indice care include toate piețele bunurilor de folosință îndelungată în țări diferite.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii