FacebookTwitterLinkedIn

Cele șapte televiziuni tematice au livrat în total un volum de 16.227 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în creștere cu 43,7% față de anul precedent. Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Point – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.

History Channel a furnizat 6.231 GRP’30 pe targetul comercial, cu 75% mai mult decât în ianuarie – martie 2014. De remarcat că History s-a clasat pe locul 13 în topul general al televiziunilor, cu un buget mai mare decât stații cu pretenții: Realitatea TV, TVR 1 și Euforia.

Pe locul secund în topul nișei televiziunilor tematice s-a plasat National Geographic, care a avut o creștere de 38,3%.

Discovery Channel a înregistrat un volum de audiență de 3.098 GRP’30 target comercial, în creștere cu 8,7% față de primul trimestru din 2014. Este cea mai mică creștere procentuală dintre cele șapte stații, motivul principal fiind gradul redus de acoperire urbană în comparație cu televiziunile concurente.

National Geographic Wild a realizat cea mai mare creștere procentuală de pe această nișă: 104,5%.

Animal Planet și The Fishing and Hunting Channel au câștigat audiență pentru reclamele difuzate: 42%, respectiv 85,4%.

Singura stație care a pierdut publicitate în comnparație cu anul trecut a fost CBS Reality: 39,7%.