Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile tematice au pornit ofensiva asupra bugetelor de publicitate

Nișa televiziunilor tematice a cunoscut o creștere de 22,5% a volumului de audiență pentru reclamele difuzate în prima parte a acestui an comparativ cu anul trecut. Este o creștere substanțială, generată în principal de liderul acestei nișe, History Channel.
televiziuni tematice

În primul semestru al acestui an, History Channel a livrat clienților publicitari 14.421 puncte de audiență pe targetul comercial, cu 44,6% mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, History Channel se detașează net ca valoare a bugetului de publicitate față de restul concurenților de pe acest segment. (Pe baza punctelor de audiență – Gross Rating Points – clienții publicitari cumpără timpi de publicitate de la televiziuni.)

History Channel ocupă locul 12 în topul general al televiziunilor cu cele mai mari livrări de audiență pentru clienții publicitari, înaintea televiziunilor AXN (14.099 GRP’30 target comercial), TVR 1 (13.231), Realitatea TV (13.146) și DIVA (9.218).

Cea de-a doua televiziune tematică este National Geographic, cu un volum de audiență de 8.388 GRP’30 target comercial, în creștere cu 14,6% față de primul semestru al anului trecut.

Au înregistrat creșteri ale bugetelor de audiență cu două cifre procentuale televiziunile: National Geographic Wild (50,1%), Animal Planet (40%) și The Fishing and Hunting Channel (42.7%).

Discovery Channel și CBS Reality au suferit pierderi de audiență de 7,1%, respectiv 32,3%.

Citește CUM S-AU MIȘCAT BANII BISERICII ORTODOXE ROMÂNE!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii