Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile pentru copii și tineret au câștigat audiență în miezul vacanței

Principalele televiziuni pentru copii și tineret au câștigat telespectatori la nivel național, în luna iulie. Această creștere provine, în principal, din mediul rural. Probabil că micii telespectatori de la orașe au alte distracții în vacanță.
televiziune copii

În iulie, cota de piață cumulată a celor 7 televiziuni care difuzează programe pentru copii și tineret, cuprinse în sistemul național de măsurare a audienței TV, a fost de 9,15% la nivel național, cu 0,6 puncte procentuale mai mare decât în luna iunie.

Cota de piață reprezintă numărul telespectatorilor care s-au uitat la o televiziune raportat la numărul total de telespectatatori din perioada respectivă (exprimat în procente).

Pentru nișa acestor televiziuni, înseamnă că 9,15% din totalul telespectatorilor din România, în cursul lunii iulie, au urmărit unul dintre cele șapte canale pentru copii. (Peste cota de piață a nișei televiziunilor de filme.)

La nivel urban, cota de piață a fost de 7,88%, în creștere cu 0,3 puncte procentuale față de luna precedentă.

Se constată că majorarea consumului a fost mai mare pe național, creștere care provine din mediul rural. În urban, vizionarea a fost aproape la nivelul lunii iunie.

La nivel național, cinci televiziuni de pe această nișă au înregistrat creșteri de audiență față de iunie: Disney Channel (plus 6.000 de telespectatori), Cartoon Network (5.000), Disney Junior (6.000), Boomerang (4.000) și Minimax (2.000). Nickelodeon și-a menținut audiența din iunie, în timp ce Nick JR a pierdut 5.000 de telespectatori.

În urban, doar Cartoon Network a câștigat 4.000 de persoane față de iunie, în timp ce restul televiziunilor fie și-au conservat ratingul general, fie au suferit pierderi minore Disney Junior (-1.000) și Nick JR (-1.000).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii