Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile pe care Procter&Gamble a consumat publicitate în 2012

procter-gamble.jpg
Procter&Gamble, cel mai mare consumator de publicitate TV în 2012 a derulat campanii de promovare pentru brandurile sale pe 25 de televiziuni. Un sfert din bugetul total de publicitate a fost alocat pe Pro TV.

Anul trecut, campaniile TV comandate de Procter&Gamble au adunat 21.750 puncte de audiență în mediul urban (Gross Rating Point – GRP’30), ocupând primul loc în topul advertiserilor din România. (Pe baza GRP-urilor clienții publicitari cumpără spații de publicitate la televiziuni.)

Cea mai solicitată stație TV pentru promovarea brandurilor deținute de Procter&Gamble a fost Pro TV, pe care s-au obținut 21.750 GRP-uri. Următoarele stații folosite pentru atingerea publicului-țintă au fost Antena 1 (16.895 GRP’30), Acasă TV (12.390) și Antena 3 (6.310).

În total, Procter&Gamble a folosit 25 de televiziuni, de la generaliste până stații pentru copii și tineret (Disney, Cartoon Network și Minimax.) Dintre stațiile de filme, P&G a ales în planurile de media Pro Cinema, Diva Universal, Universal Channel, TCM și MGM. Stația pe care a consumat cel mai redus volum de puncte de audiență a fost CBS Reality (149 GRP’30).

De remarcat că, dintre stațiile importante, Procter&Gamble nu a consumat publicitate pe Kanal D, Realitatea TV, Național TV, B1 TV și România TV.

Procter&Gamble, liderul publicității în România, deține, printre altele, brandurile Ariel, Tide, Head and Shoulders, Camay, Pantene, Gillette și Blend-a-Med.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii