Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile muzicale îi pierd pe tineri

Tinerii telespectatori cu vârste între 18 și 25 de ani au părăsit televiziunile muzicale, fie că sunt de pop-dance, manele ori muzică populară.
televiziune tineri

Din cele 10 televiziuni muzicale, înscrise în sondajele de audiență TV girate de Asociația Română pentru Măsurarea Audiențelor (ARMA), niciuna nu a avut un reach la nivel național de peste un milion de telespectatori unici pe targetul 18 – 25 de ani, în luna octombrie. Indicatorul de audiență reach reprezintă numărul de persoane unice care au urmărit un program TV cel puțin un minut, în perioada analizată.

În octombrie 2013, erau cinci televiziuni care aveau fiecare o audiență (reach) ce depășea pragul de un milion. Mai mult, toate cele 10 stații au suferit pierderi de audiență pe acest target de populație.

Programele ETNO TV, televiziune de muzică populară românească, au fost urmărite de 783.000 de telespectatori unici, la nivel național, în scădere cu 295.000 față de octombrie 2013.

Kiss TV se află pe treapta a doua a audienței, cu 767.000 de unici, dar a pierdut numai puțin de 450.000 de telespectatori cu vârste între 18 și 25 de ani față de octombrie 2013.

A treia treaptă a audienței naționale este ocupată de Taraf TV (manele) cu un reach de 765.000, în scădere cu 370.000 de tineri.

Cea mai mare pierdere de audiență a înregistrat-o televiziunea U TV: 583.000 de telespectatori cu vârste între 18 și 25 de ani, reach-ul său coborând în decurs de un an la 530.000, la nivel național.

Și restul nișei a înregistrat pierderi: Favorit TV (-294.000), ZU TV (-129.000), MTV România (-393.000), Music Channel (-337.000) și H!T Music (-90.000).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii