
În luna abia încheiată, televiziunile din Intact Media Group au obținut o cotă de piață de 25% în urban, la mare distanță de grupul rival Pro TV S.A. (17,78%).
În miezul verii, când consumul TV este mai redus decât în alte perioade ale anului, cota de piață a Antenei 1 a crescut cu 1,27 puncte procentuale față de iunie, ajungând la 12,97%. Antena 1 amenință foarte serios poziția de lider a Pro TV (13,32%).
Cota de vizionare a canalului de știri Antena 3 s-a menținut în iulie la nivelul lunii precedente: 8,91% (scădere de 0,05 puncte procentuale), conform măsurătorilor Kantar Media, girate de ARMA.
Celelalte televiziuni din Intact Media Group au avut următoarele cote de vizionare: Antena Stars – 2,11%, Euforia – 0,76% și ZU TV – 0,25%.
În „tabăra adversă”, Pro TV S.A., căldurile de afară au influențat vizionarea televiziunilor din grup. Cota de piață a Pro TV a pierdut 0,1 puncte procentuale, iar Acasă TV, 0,4 puncte procentuale, ajungând la 2,45%. Cele șase televiziuni din Pro TV S.A. au avut o cotă totală de vizionare de 17,78% (urban, toată ziua), în scădere cu 0,4 puncte procentuale față de iunie.
Cotele de piață ale celorlalte televiziuni din Pro TV S.A. au fost: Pro Cinema – 0,9%, Sport.ro – 0,67%, MTV România – 0,22% și Acasă Gold – 0,22%.
Pe de altă parte, Kanal D, care nu activează pe piață în cadrul unui grup, a avut o cotă de vizionare de 6,47%, a patra televiziune în urban după Pro TV, Antena 1 și Antena 3, în scădere cu 0,33 puncte procentuale față de iunie.