Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile în care Unilever a investit cele mai mari bugete de publicitate

Unilever-Logo.png
Campaniile de promovare pentru bradurile deținute de compania Unilever, cel mai mare consumator de publicitate TV în primul semestrul al acestui an, au acoperit practic toate stațiile de televiziune cuprinse în sondajele de audiență. Antena 1 a fost televiziunea care a livrat cel mai mare volum de audiență pentru reclamele comandate de Unilever.

În prima parte a acestui an, reclamele pentru brandurile din portofoliul Unilever au acumulat 49.692 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP’30 all urban). Este cele mai mare volum de audiență de pe piața de publicitate TV. (Pe baza punctelor de audiență – Gross Rating Point, clienții publicitari cumpără spații de publicitate la televiziuni.)

Din acest volum, circa 36% a fost obținut pe cele cinci televiziuni ale grupului Intact: Antena 1 (8.582 GRP’30all urban), Antena 3 (7.095), Antena 2 (1.188), Euforia (975) și GSP TV (56,7). De altfel, Antena 1 și Antena 3 au ocupat primul și al treilea loc în planul de media al clientului Unilever.

Pe locul secund în topul furnizorilor de audiență TV pentru Unilever s-a plasat Kanal D, cu un volum de 8.431 GRP’30all urban, reprezentând 17% din audiența totală obținută de acest client de pe piața TV.

Grupul Pro TV S.A. a livrat pentru reclamele Unilever un volum de audiență de 8.304,8 GRP’30all urban, reprezentând 16,7% din bugetul total de audiență. Aceste cifre arată un consum redus de reclame al Unilever pe trustul Pro TV S.A., o reacție la scumpirea tarifelor de publicitate introduse de grup în acest an. Televiziunea Pro TV s-a aflat pe locul patru în topul consumului de publicitate de la Unilever, iar Acasă TV a livrat un volum de audiență (2.185 GRP’30all urban) mai mic decât televiziunea Național TV (3.367).

Canalul de știri România TV a furnizat 1.421 puncte de audiență, mai mult decât TVR 1 (1.248,6 GRP’30all urban). Pe canalele concurente, Realitatea TV și B 1 TV, clientul Unilever a avut un consum foarte redus: 390, respectiv 25,5 GRP’30all urban.

Campaniile Unilever s-au derulat în special pe televiziunile cu programe cu afinitate mare pentru publicul feminin.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii