FacebookTwitterLinkedIn

În prima parte a acestui an, reclamele pentru brandurile din portofoliul Unilever au acumulat 49.692 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP’30 all urban). Este cele mai mare volum de audiență de pe piața de publicitate TV. (Pe baza punctelor de audiență – Gross Rating Point, clienții publicitari cumpără spații de publicitate la televiziuni.)

Din acest volum, circa 36% a fost obținut pe cele cinci televiziuni ale grupului Intact: Antena 1 (8.582 GRP’30all urban), Antena 3 (7.095), Antena 2 (1.188), Euforia (975) și GSP TV (56,7). De altfel, Antena 1 și Antena 3 au ocupat primul și al treilea loc în planul de media al clientului Unilever.

Pe locul secund în topul furnizorilor de audiență TV pentru Unilever s-a plasat Kanal D, cu un volum de 8.431 GRP’30all urban, reprezentând 17% din audiența totală obținută de acest client de pe piața TV.

Grupul Pro TV S.A. a livrat pentru reclamele Unilever un volum de audiență de 8.304,8 GRP’30all urban, reprezentând 16,7% din bugetul total de audiență. Aceste cifre arată un consum redus de reclame al Unilever pe trustul Pro TV S.A., o reacție la scumpirea tarifelor de publicitate introduse de grup în acest an. Televiziunea Pro TV s-a aflat pe locul patru în topul consumului de publicitate de la Unilever, iar Acasă TV a livrat un volum de audiență (2.185 GRP’30all urban) mai mic decât televiziunea Național TV (3.367).

Canalul de știri România TV a furnizat 1.421 puncte de audiență, mai mult decât TVR 1 (1.248,6 GRP’30all urban). Pe canalele concurente, Realitatea TV și B 1 TV, clientul Unilever a avut un consum foarte redus: 390, respectiv 25,5 GRP’30all urban.

Campaniile Unilever s-au derulat în special pe televiziunile cu programe cu afinitate mare pentru publicul feminin.