Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile grupului Intact dețin un sfert din piața de audiență TV, în februarie 2015

Cele cinci televiziuni ale Intact Media Group au înregistrat în luna februarie o cotă de piață de 25,31% în mediu urban (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. Pro TV S.A., grupul rival în care se găsește liderul Pro TV, a avut un market share de 19,91.
intact_si_pro.jpg

Cota de piață a televiziunilor Intact Media Group (Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Euforia și ZU TV) a crescut cu 0,88 puncte procentuale în februarie față de luna precedentă, la nivel urban. Creșterea se datorează Antenei 3 care, profitând de arestarea Elenei Udrea, a atras mai multă audiență, în stilul său caractersitic. Astfel, Antena 3 a atins un market share de 9,9% în urban.

Antena 1 a pierdut un punct procentual în cota de piață, o pierdere firească dacă ne gândim că februarie este o lună în care se pregătește grila de primăvară, iar „motoarele” nu sunt ambalate pentru că nici clienții publicitari nu-și intensifică investitiții în reclame.

Grupul rival, Pro TV S.A., a suferit o erodare ușoară a cotei de piață de piață: 0,21%. Pro TV a pierdut audiență față de ianuarie, având o cotă de piață de 14,12%, în scădere cu 0,79 puncte procentuale. Explicația este aceeași ca la Antena 1: programe de „întreținere” a ratingului, pentru a pregăti grila de primăvară. Cota de piață a grupului în urban este de 19,91%, la mare distanță în urma televiziunilor de la Intact Media Group. Din Pro TV S.A. fac parte televiziunile Pro TV, Acasă TV, Pro Cinema, Sport.ro, MTV România și Acasă Gold.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii