Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile documentare – o nișă puțin urmărită, dar bună să te dai mare că ești interesat de știință și cultură

Televiziunile documentare au avut în 2014 o cotă totală de piață de doar 1,81% la nivel urban. Doar două televiziuni de pe această nișă a avut un rating de peste 10.000 de telespectatori pe minut.
documentare.jpg

History Channel, liderul nișei televiziunilor documentare, a avut un rating mediu de 13.264 telespectatori pe minut, în mediul urban (toată ziua), conform studiului „Indicii de audiență TV”, realizat de Kantar Media. Cu acest rating, History Channel ocupă locul 26 în topul general al audienței.

Cea de-a doua televiziune a nișei este National Geographic, cu o medie de 10.128 de orășeni pe minut (toată ziua).

History și National Geographic sunt singurele televiziuni cu audiențe mai „răsărite” de pe această nișă de documentare și emisiuni de popularizare a științei. Românii din mediul urban nu se îngrămădesc pe aceste televiziuni, relevă studiile de audiență. Nu-i mai puțin adevărat că unele canale au probleme de distribuție, nefiind preluate de marii operatori de cablu TV. Un astfel de exemplu este „cuplul” Discovery – Animal Planet, care nu este preluat de RCS & RDS.

Interesant de remarcat este poziția televiziunii The Fishing and Hunting Channel, cu o medie de 2.778 de telespectatori pe minut, care a depășit în audiențe canalul de reality-show CBS Reality (1.418). Din această perspectivă, pescuitul și vânătoare sunt mai interesante decât cazurile de infracțiuni din SUA.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii