Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile de știri cu cele mai mari vânzări de publicitate (ianuarie – iulie 2018)

Antena 3 și Realitatea TV sunt televiziunile de pe nișa de știri care au înregistrat creșteri ale vânzărilor de publicitate în perioada 1 ianuarie - 31 iulie 2018.
televiziuni de stiri bune

În primele șapte luni ale acestui an, volumul total de audiență livrat clienților publicitari de către cele cinci televiziuni de știri a fost de 142.537 GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în creștere cu 3,1% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Notă: Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni. GRP-ul este negociat și cumpărat la un preț (Cost Per Point – CPP) de fiecare client pentru fiecare televiziune în parte. GRP-ul este moneda unică de tranzacționare a spațiului de publicitate TV.

Bugetul de publicitate consumat pe nișa televiziunilor de știri reprezintă 10,8% din volumul total de audiență de pe piața TV, în perioada amintită.

Din cele cinci stații de știri, doar Antena 3 și Realitatea TV au înregistrat creșteri ale volumelor de audiență față de aceeași perioadă a anului trecut: 11,8%, respectiv 18,1%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii