Cota totală de piață la nivel urban a celor cinci televiziuni aflate în Studiul Național de Audiență TV a fost de 17,76%, conform măsurătorilor Kantar Media. Cota este mai mică cu 0,86 puncte procentuale față de cea din luna aprilie.
Pe național, cota de piață a știriștilor a fost de 15,37%, în scădere cu 0,26% puncte procentuale față de luna precedente.
Antena 3 a pierdut 43.000 de telespectatori în audiența națională și 27.000 în sondajul din urban. A ajuns la un rating mediu de 228.000 de telespectatori pe minut pe național (toată ziua), respectiv 164.000 în urban. Rămâne în continuare a treia televiziune în urban, înaintea televiziunii generaliste Kanal D (161.000).
România TV a suferit pierderi de 22.000 persoane la nivel național și de 11.000 în mediul urban. Se situează pe locul 5 în topul general al audienței atât pe național, cât și în urban.
B1 TV a pierdut 10.000 pe național și 5.000 de persoane în urban. Dar în topul general al audienței naționale, B1 TV, cu un rating mediu de 75.000 de persoane pe minut (toată ziua), ocupă locul 11, după televiziunea-tabloid Antena Stars (81.000). În urban, B1 TV are o medie de 50.000 de telespectatori pe minut, fiind egalată de aceeași Antena Stars.
Digi24, canalul de știri al companiei de telecomunicații RCS&RDS, și-a conservat audiența în luna mai, suferind pierderi minore față de aprilie: 2.000 pe național și 1.000 de persoane în urban. Digi24 își consolidează a patra poziție pe nișa știrilor, în urban, pe fondul decăderii în sondaje a canalului Realitatea TV. Digi24 ocupă locul 12 în topul audienței urbane, imediat după B1 TV.
În mai, Realitatea TV a avut pierderi grele raportate la audiențele sale mici: 16.000 pe național și 7.000 în urban. A ajuns la o medie națională de 48.000 de telespectatori pe minut (toată ziua) și la 27.000 în urban, conform măsurătorilor Kantar Media. Se află pe locul 16 în clasamentul audienței urbane, după Cartoon Network și TVR 2, ambele cu o medie de 27.000 de orășeni pe minut.