Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile de știri au pierdut audiență în februarie

televiziuni_de_stiri.jpg
Cele patru televiziuni de știri, cuprinse în studiile de măsurare a audienței, au pierdut telespectatori în februarie a.c. față de luna precedentă. Cota de piață a nișei de știri a fost de 13,87% pe național și de 15,14% la nivel urban (whole day), în scădere cu 0,68, respectiv 0,58 puncte procentuale.

Antena 3, liderul nișei și a treia televiziune în topul general al audienței urbane, a avut o audiență medie la nivel național de 309.000 telespectatori pe minut (whole day), conform măsurătorilor Kantar Media, girate de Asociația Română de Măsurare a Audienței (ARMA). Față de ianuarie, Antena 3 a pierdut 21.000 de telespectatori.

În urban, pierderea a fost de 7.000 de persoane, ratingul mediu ajungând la o medie de 200.000 de orășeni pe minut.

România TV a înregistrat în februarie cele mai mari pierderi de pe nișa știrilor: 27.000 pe național, respectiv 15.000 de telespectatori în urban. Ratingul România TV a fost de 189.000 de persoane pe minut (național, whole day) și de 96.000 (urban, whole day).

B1 TV a pierdut 12.000 de telespectatori la nivel național și 4.000 în urban. Audiențele în cele două universuri de măsurare au fost: 123.000 (național) și 75.000 telespectatori (urban, whole day).

Nici Realitatea TV n-a scăpat de o erodarea audienței în a doua lună a acestui an: 18.000 pe național și 9.000 pe urban. Pe național, Realitatea TV a avut o audiență medie de 100.000 de teleespectatori pe minut, iar în urban, ratingul a fost de 49.000 (whole day).

În februarie, nișa televiziunilor de știri a pierdut 78.000 de telespectatori, iar în urban, 35.000.

Vezi audiențele grupurilor Pro TV S.A. și Intact Media Group în februarie 2014!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii