Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile de știri au câștigat audiență în decembrie 2013

televiziuni_de_stiri.jpg
Televiziunile de știri au încheiat ultima lună a anului 2013 cu audiențe generale mai mari față de luna precedentă. Antena 3 și-a consolidat poziția de lider pe nișa de știri, iar România TV și-a crescut audiența la nivel național. Cota de piață cumulată a celor patru canale de știri a ajuns în decembrie la 13,77% în urban (all day).

Cu 0,52 puncte procentuale a crescut în decembrie cota de piață de televiziunilor de știri la nivel urban, în timp ce în sondajele naționale, creșterea a fost de 0,6 puncte procentuale.

Antena 3 a cunoscut cele mai mari câștiguri de audiență față de luna noiembrie: 36.000 de telespectatori pe național, respectiv 21.000 în urban. Astfel, audiențele Antena 3 se situează la o medie de 262.000 de persoane pe minut (național – all day) și 173.000 (urban – all day). Antena 3 a fost a treia televiziune în topul audienței generale în urban, după Pro TV și Antena 1.

România TV a câștigat 32.000 de telespectatori în universul național și 9.000 în urban. Ratingul stației a fost de 178.000 de persoane pe minut (național) și 90.000 (urban).

B1 TV a avut în decembrie o medie 109.000 de români pe minut, în creștere cu 14.000 la nivel național (all day). În mediul urban, audiența stației s-a menținut la nivel lunii precedente, 65.000 de orășeni, cu creștere de doar 1.000 de persoane.

Și audiența Realitatea TV s-a mișcat: câștiguri de 9.000 de persoane pe național și de 2.000 în urban. Audiența medie a Realității TV a fost de 101.000 de persoane pe minut (național, all day), respectiv 50.000 (urban, all day).

Vezi si audiențele grupurilor de televiziune în decembrie 2013!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii