Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile de sport au pierdut meciul publicității în 2013

televiziuni_de_sport.jpg
Sport.ro a făcut „meci egal”. GSP TV a pierdut publicitate. Dolce Sport a câștigat, dar este pe „ultimul loc”. Eurosport și Eurosport 2 joacă în altă „ligă”. Acesta este bilanțul publicității pe nișa televiziunilor de sport.

Bugetul total de publicitate monitorizat de „Forbes România” pentru cele cinci televiziuni de sport, înscrise în sondajele de audiență, s-a ridicat în 2013 la 1,3 milioane de euro. Cu precizarea că Eurosport și Eurosport 2 nu vând publicitate în România.

Cel mai mare volum de audiență livrată clienților publicitari a fost înregistrat de Sport.ro (televiziune aparținând grupului american CME în România). Acesta s-a ridicat la 22.614 puncte de audiență pe targetul comercial (Gross Rating Points – GRP, public urban, 18 – 49 de ani). Bugetul se ridică la nivelul anului 2012.

GSP TV, televiziune deținută de Intact Media Group, a furnizat 4.754 GRP’30pe targetul comercial, în scădere cu 23% față de anul precedent.

Campaniile de publicitate difuzate pe Dolce Sport, canalul Romtelecom, au acumulat 964 de puncte de audiență, cu 70,7% mai mult decât în 2012.

Televiziunile de sport ale operatorului de cablu RCS & RDS, Digi Sport 1, 2 și 3, nu sunt înscrise în sondajele de audiență TV.

De asemenea, Eurosport și Eurosport 2, cu volume de audiență de 3.537 (scădere de 28%), respectiv 1.285 GRP’30pe targetul comercial (creștere de 41,5%), nu vând publicitate în România. Este de așteptat ca, începând din acest an, odată cu difuzarea meciurilor din Premier League (Anglia), volum de publicitate (externă) să crească pe Eurosport.

Vezi AICI consumul de publicitate TV al magazinelor de bricolaj in 2013!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii