Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile de filme sunt pline cu reclame

Toate cele 11 televiziuni de filme, cuprinse în sondajul național de monitorizare TV, au înregistrat creșteri ale minutelor de publicitate, în primele două luni ale acestui an comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
filme_televiziuni.jpg

Pe nișa televiziunilor de filme, Acasă Gold (telenovele) s-a remarcat printr-un grad de încărcare cu reclame de 95%, reprezentând 3.362 de minute. Numărul de minute este mai mare cu 612 față de ianuarie-februarie 2014.

Prin gradul de încărcare cu publicitate a unei stații TV se înțelege raportul dintre timpului în care s-au difuzat reclamele și timpul stabilit prin Legea audiovizualului. În cazul televiziunilor private, timpul permis de difuzare a reclamelor este de 12 minute pe oră.

Universal Channel a difuzat reclame care au totalizat 3.199 de minute, în creștere cu 145 față de aceeași perioadă a anului trecut. Încărcarea a fost de 90,4%.

Pro Cinema a avut un o încărcare de 89,4%, adică 3.163 minute de publicitate. Se observă că cele două stații ale grupului CME în România, Acasă Gold și Pro Cinema, au avut încărcări mari.

Diva și AXN au avut încărcări cu reclame de peste 80%: 86,6%, respectiv 81,4%. Timpul de publicitate la Diva a crescut cu 175 de minute, iar la AXN cu 522 de minute.

În fapt, toate cele 11 canale de filme au avut creșteri ale timpilor de publicitate față de 2014. Doar o singură televiziune, TCM, a avut un grad de încărcare sub 50%.

Articol realizat cu sprijinul BPN România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii