
Pro Cinema, liderul nișei de filme și seriale la nivel național, a pierdut 12.000 de telespectatori în februarie față de luna precedentă, ajungând la o medie de 78.000 de persoane pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media.
În ciuda acestei pierderi, Pro Cinema își conservă prima poziție la nivel național, la mare distanță de AXN, cu o medie de 50.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).
Pro Cinema este lider și în mediul urban, cu o medie de 33.000 de orășeni pe minut, pierzând doar 1.000 de persoane. AXN are un rating mediu de 31.000 de orășeni pe minut, suferind o scădere de 1.000 de telespectatori față de ianuarie.
DIVA a pierdut câte 2.000 de telespectatori atât în urban cât și la nivel național.
VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – FEBRUARIE 2018
Paramount a suferit o scădere de 3.000 de persoane în sondajul național.
Audiența generală a televiziunii Film Cafe a fost mai redusă cu 3.000 de persoane pe național și cu 2.000 de persoane mai mică în urban.
TNT a pierdut câte o mie de telespectatori atât în urban cât și pe național.
Singura televiziune care se poate lăuda cu o creștere a audienței în februarie este stația de filme indiene Bollywood TV, care a câștigat 2.000 de persoane pe național și 4.000 de telespectatori în urban.
Cele 12 televiziuni de filme și seriale au avut o cotă totală de piață de 6,07% la nivel național și de 6,69% în urban, la nivelul lunii ianuarie 2018.