Cele 10 televiziuni de filme și seriale, cuprinse în Sistemul de Măsurare a Audienței TV (ARMADATA SRL), au livrat în total 108.451 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), cu 13,3% mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut.
Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni. GRP-ul este negociat și cumpărat la un preț (Cost Per Point – CPP) de fiecare client pentru fiecare televiziune în parte. GRP-ul este moneda unică de tranzacționare a spațiului de publicitate TV.
Volumul furnizat de canalele de filme reprezintă 7% din volumul total de audiență care a fost livrată de piața TV, în perioada analizată.
Televiziuni care au înregistrat creșteri de audiență pentru publicitatea difuzată: Pro Cinema (5%), AXN (40,3%), Paramount (41,1%), Comedy Central Extra (59%), Film Cafe (15,5%) ți TNT (90%).
Televiziuni care au suferit pierderi de audiență: DIVA (-22,3%), Acasă Gold (4%), AXN Black (-19,8%) și AXN White (-44,3%).