
Volumul total de publicitate consumat pe clienții publicitari pe nișa televiziunilor de filme s-a ridicat la 18.834 GRP’30 pe targetul comercial, în perioada 1 ianuarie – 28 februarie a.c., cu 15,5% mai mare decât în 2013.
Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.
ANX a furnizat 4.967 GRP’30 pe targetul comercial, fiind televiziunea de pe această nișă cu cel mai mare volum de publicitate. Bugetul a crescut cu 33% față de ianuarie-februarie 2014.
Diva Universal a livrat 4.364 puncte de audiență, cu 29,7% mai mult decât anul trecut. Pro Cinema a suferit o scădere a consumului de publicitate: – 4,8%, ajungând la un buget de 4.279 GRP’30 pe targetul comercial.
Și Universal Channel a pierdut audiență: – 11,7%, atingând un buget total de 2.214 GRP’30 pe targetul comercial.
Acasă Gold a „luat fața” unor televiziuni mai „vechi” de pe această nișă, înregistrând în primele două luni ale acestui an o creștere de 106,4%. Bugetul său de publicitate s-a ridicat la 1.415 GRP’30 pe targetul comercial.
Celelalte televiziuni de pe nișa filmelor au livrat următoarele bugete de audiență: Film Café – 514 GRP’30 pe targetul comercial (scădere de 34,7%), AXN Black – 466 (creștere de 40%), AXN White – 373 (creștere de 97,2%), TCM – 165 (-23,3%) și Comedy Central Extra – 73,2.