FacebookTwitterLinkedIn

În august, nișa televiziunilor de filme a avut o cotă de piață de 5,75% la nivel urban (all day), cu 0,5 puncte procentuale mai mare decât în iulie. În ciuda scăderii consumul general de televiziune pe timpul verii, nișa de filme a crescut și pe fondul funcționării grilelor de vară la televiziunile generaliste, aflate în vacanță.

Astfel, canalul de filme și seriale de acțiune AXN a atins pragul de 41.000 de telespectatori pe minut la nivel național (creștere de 5.000 de persoane față de iulie) și a avut o medie de 30.000 de orășeni pe minut (creștere de 4.000).

Pro Cinema (Pro TV S.A.) a obținut o audiență medie de 38.000 de persoane la nivel național (all day), cu 6.000 de români mai mult decât în iulie. Creșterea la nivel urban a fost de 5.000, ajungând la 23.000 de orășeni (all day), potrivit măsurătorilor Kantar Media, sub egida ARMA.

Diva Universal este cel de-al treilea canal pe nișa filmelor, cu o audiență națională de 25.000 de români, respectiv 21.000 de orășeni pe minut (all day). Diva Universal a câștigat câte 4.000 de persoane atât pe național cât și la nivel urban.

Universal Channel și Film Café au rămas cu ratingurile la același nivel ca cele din iulie. Universal Channel are 19.000 pe național și 15.000 în urban, în timp ce Film Café înregistrează 18.000, respectiv 14.000 de persoane pe minut (all day).

Ordinea celorlalte canale de filme, în funcție de audiența la nivel urban, a fost următoarea în august: AXN Sci Fi (o medie de 5.000 de persoane), TCM (4.000), AXN Crime (4.000), Acasă Gold (4.000).

Canalul MGM nu mai figurează în sondajele TV referitoare lunii august.