Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile cu ratingurile „înghețate” în februarie

Din cele 60 de televiziuni cuprinse în sistemul național de măsurare a audienței TV, 14 au audiențe la nivel național de sub 9.000 de telespectatori pe minut, în februarie a.c., conform măsurătorilor Kantar Media.
televiziune

H!T Music, CBS Reality și televiziunea generalistă Look TV, care deține și drepturile TV pentru meciurile de fotbal din Liga 1, sunt stațiile cu cele mai mici audiențe la nivel național, în cursul lunii februarie: 2.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).

De remarcat că, din cele 14 televiziuni cu audiență națională de sub 9.000 de telespectatori pe minut, patru sunt stații muzicale (pop). Printre acestea se află și MTV România, televiziunea grupului Pro TV S.A.

Televiziunile de filme sunt reprezentate în grupul codașelor de AXN Black, Comedy Central Extra și Universal Channel, aceasta din urmă fiind distribuită prin rețeaua de cablu RCS & RDS.

National 24 PLUS, stație aparținând oamenilor de afaceri Ioan și Viorel Micula (firma European Drinks), este o televiziune generalistă care difuzează în reluare programele de pe Național TV.

Cele două televiziuni care dețin drepturile TV pentru Liga 1, Look TV și Look Plus, se zbat în subsolurile topului audienței naționale.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii