FacebookTwitterLinkedIn

Televiziunea DaVinci Learning, care difuzează documentare cu profil educativ, destinată copiilor și adolescenților, a avut o medie de 1.000 de telespectatori pe minut, atât pe național cât și în mediul urban.

La nivel național, în luna octombrie, au fost 17 televiziuni care au avut audiențe de sub 10.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. Cele 17 televiziuni au avut o cotă cumulată de piață de 1,88% (dintr-un total de 62 de stații, cuprinse în sondaj). Adică, 1,88% dintre românii care s-au uitat în octombrie la televizor au urmărit cel puțin un program din cele 17.  De precizat că Pro TV, liderul pieței TV, a avut o cotă de piață de 18,87%.

La nivel urban, unde concurența este mai mare, au fost 32 de televiziuni cu ratinguri mai mici de 10.000 de persoane. Adică, mai bine de jumătate din televiziunile prezente în măsurătorile Kantar Media, au avut în urban audiențe de sub 10.000 de persoane. Cele 32 de televiziuni au totalizat o cotă de piață de 7,42%. Spre comparație, Kanal D, a treia televiziune în topul urban, a avut o cotă de piață de 7,13%.

La polul opus al topului, cele cinci televiziuni fruntașe – Pro TV, Antena 1, Kanal D, România TV și Antena 3 – au avut o cotă de piață de 51,75% la nivel național. Adică, mai mult de jumătate din audiența TV este controlată de aceste cinci televiziuni.