Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile cu cele mai mici audiențe în mediul urban – august 2018

Din cele 64 de televiziuni care sunt incluse în sistemul național de măsurare a audienței TV, 31 de stații au avut audiențe generale mai mici de 10.000 de telespectatori la nivel urban, în luna august.
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Cele 31 de televiziuni cu ratinguri mai mici de 10.000 de orășeni pe minut (toată ziua) au avut în total o cotă de piață de 7,93%, conform măsurătorilor Kantar Media. Adică, 7,93% din totalul orășenilor care s-au uitat la televizor în cursul lunii august au urmărit cel puțin unul dintre cele 31 de programe. Cota de piață (de vizionare) înregistrată de cele 31 de stații are o valoare puțin mai mare decât cea obținută de Antena 3 (7,47%).

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE SPORT – AUGUST 2018

Pachetul de televiziuni cu audiențe de sub 10.000 de persoane pe minut (toată ziua) cuprinde stații de nișă (filme, sport, muzică, documentare).

La cele 31 de televiziuni se adaugă Da Vinci Learning și Rock TV (televiziune abia intrată în sistemul de măsurare), care au obținut, potrivit sondajelor, zero audiență urbană. (Trebuie luat în calcul și marja de eroare a măsurătorilor cu peoplemeter).

În august, au fost patru televiziuni care au obținut fiecare câte o medie de 1.000 de telespectatori pe minut (toată ziua): Animal Planet, Telekom Sport 2, E! Entertainment și Magic TV.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii