Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Televiziunile cu cele mai mici audiențe la nivel urban – MAI 2020

În luna mai, perioadă în care s-a trecut de la starea de urgență la starea de alertă și în care au fost relaxate măsurile de izolare impuse de pandemia Covid-19, audiențele marilor televiziuni au scăzut. Și încălzirea vremii a contribuit la micșorarea numărului de telespectatori.
 aboneaza-te
shutterstock_100958377.jpg

Aceste schimbări au afectat și televiziunile mici. Astfel, dintre cele 70 de televiziuni înscrie în sistemul național de măsurare a audienței TV, realizat de Kantar Media, sub egida ARMADATA SRL, 40 de posturi au avut audiențe generale de sub 10.000 de telespectatori (toată ziua), la nivel urban. Adică, mai mult de jumătate din numărul televiziunilor înscrise oficial în măsurători au avut audiențe cuprinse între 0 și 10.000 de orășeni. Toate acestea sunt televiziuni de nișă (muzicale, de documentare, sport, filme, pentru copii).

Segmentul televiziunilor mici a fost completat în luna mai, spre deosebire de alte perioade, de televiziunile de sport, cele mai afectate de perioada de izolare prin întreruperea competițiilor sportive (mai cu seamă fotbal și tenis). Toate ratingurile canalelor de sport, în frunte cu DigiSport 1, care în februarie a.c., se afla în top 10 audiență urbană, au coborât sub 9.000 de telespectatori pe minut.

Canalele Eurosport 1 și Eurosport 2, deținute de Discovery Communications, au coborât la un rating mediu de doar 2.000 de orășeni pe minut. Programele difuzate în reluare n-au reușit să evite prăbușirea audienței, lucru valabil pentru toate canalele de sport.

În această lună, au avut de suferit și televiziunile de documentare (tematice), precum National Geographic (9.000 de telespectatori pe minut), Discovery (7.000), Animal Planet (1.000), National Geographic Wild (7.000) și Travel Channel (3.000).

Cota de piață a celor 40 de televiziuni mici, la nivel urban, a fost de 7,72%, la același nivel cu cea înregistrată de România TV (7,17%). Cu alte cuvinte, doar 7,72% dintre persoanele din mediu urban care s-au uitat la televizor, în cursul lunii mai, au urmărit una din cele 40 de televiziuni… mici.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii