Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile cu cele mai mici audiențe la nivel NAȚIONAL – FEBRUARIE 2017

În februarie, lună cu un consum mare de televiziune din cauza sezonului rece, au fost 13 televiziuni care au avut o medie de sub 10.000 de telespectatori pe minut (toată ziua) la nivel național. Acestea au înregistrat împreună o cotă de piață de 1,22%, egală cu cota TVR2, care ocupă locul 18 în topul general al audienței.
televiziune

Televiziunea TV Neptun a avut o medie de 2.000 de telespectatori pe minut în februarie 2017 (toată ziua), la nivel național, conform măsurătorilor Kantar Media. Este stația TV cu cea mai mică audiență dintre cele 58 de televiziuni înscrise în studiul național de audiență patronat de ARMA DATA SRL.

Alte patru televiziuni au avut o medie zilnică de 3.000 de telespectatori pe minut: Nașul TV, H!T Music, AXN White și AXN Black.

Deși a intrat, la începutul acestui an, în distribuția RCS & RDS, împreună cu Discovery Channel, canalul Animal Planet nu a cunoscut o creștere de audiență, având 4.000 de telespectatori pe minut.

Cele 13 televiziuni însumează o cotă de piață de doar 1,22%, mai mică cu 16,2 puncte procentuale decât market-share-ul Pro TV, liderul pieței TV.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii