Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile cu cele mai mici audiențe – IULIE 2017

TV Neptun, Nașul TV și Dolce Sport 2 au avut cele mai mici audiențe la nivel național, în cursul lunii iulie: 2.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media.
televiziune

În iulie, 15 televiziuni au avut o audiență medie de sub 10.000 de persoane pe minut (măsurare toată ziua) la nivel național, dintr-un total de 60 de stații care sunt membre ale sistemului național de măsurare a audienței TV, patronat de ARMA.

Cele 15 televiziuni mici au avut o cotă totală de piață de 1,93%. Adică, din totalul telespectatorilor care au urmărit un post de televiziune în cursul lunii iulie, doar 1,93% s-au uitat la una dintre cele 15 televiziuni. Spre comparație, cota de piață națională a liderului Pro TV a fost de 16,95%.

La nivel urban, unde concurența este mai mare și televiziunile au o distribuție pe cablu mai bună, au fost 27 de televiziuni cu un rating mediu de sub 10.000 de persoane pe minut, dar cu o cotă de piață de 6,7%.

În urban, au fost cinci televiziuni cu o medie de 1.000 de telespectatori pe minut: Animal Planet, TV H, TV Neptun, Nașul TV și Dolce Sport 2.

Televiziuni cu o medie de 2.000 de persoane pe minut în urban: Național 24 PLUS, Music Channel, AMC, AXN Black și H!T Music.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii