Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile cu cele mai mici audiențe în IANUARIE 2018

În luna ianuarie, la nivel național, 16 televiziuni au avut audiențe de sub 10.000 de telespectatori pe minut. În urban, unde concurența este mai mare, 23 de stații (dintr-un total de 63) au avut audiențe sub pragul de 10.000 de orășeni pe minut.
 aboneaza-te
televiziune

Cele mai mici audiențe realizate la nivel național le-au avut televiziunile H!T Music, E! Entertainment, TV Neptun, Nașul TV și Da Vinci Learning, fiecare cu o medie de 2.000 de telespectatori pe minut.

Cele 16 televiziuni cu ratinguri generale de sub 10.000 de persoane au avut o cotă cumulată de piață de 1,58%, conform măsurătorilor Kantar Media. Este cota de piață a televiziunii Pro 2 (Acasă TV), care ocupă locul 14 în topul național al audienței.

La nivel urban, sunt cinci televiziuni cu ratinguri generale de câte 1.000 de persoane: Animal Planet, Telekom Sport 2, TV Neptun, Nașul TV, Da Vinci Learning. Alte patru stații au o medie de 2.000 de orășeni pe minut: Taraf TV, TV H, H!T Music și E! Entertainment.

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE ȘTIRI – IANUARIE 2018

În sondajele din urban, sunt 23 de televiziuni cu audiențe de sub 10.000 de persoane pe minut, dintr-un total de 63 de stații prezente în sistemul de măsurare Kantar Media. Acestea însumează o cotă totală de piață de 3,47%, ceva mai mare decât cota de la Prima TV (2,84%), a șasea televiziune din urban.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii