FacebookTwitterLinkedIn

Cele mai mici audiențe realizate la nivel național le-au avut televiziunile H!T Music, E! Entertainment, TV Neptun, Nașul TV și Da Vinci Learning, fiecare cu o medie de 2.000 de telespectatori pe minut.

Cele 16 televiziuni cu ratinguri generale de sub 10.000 de persoane au avut o cotă cumulată de piață de 1,58%, conform măsurătorilor Kantar Media. Este cota de piață a televiziunii Pro 2 (Acasă TV), care ocupă locul 14 în topul național al audienței.

La nivel urban, sunt cinci televiziuni cu ratinguri generale de câte 1.000 de persoane: Animal Planet, Telekom Sport 2, TV Neptun, Nașul TV, Da Vinci Learning. Alte patru stații au o medie de 2.000 de orășeni pe minut: Taraf TV, TV H, H!T Music și E! Entertainment.

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE ȘTIRI – IANUARIE 2018

În sondajele din urban, sunt 23 de televiziuni cu audiențe de sub 10.000 de persoane pe minut, dintr-un total de 63 de stații prezente în sistemul de măsurare Kantar Media. Acestea însumează o cotă totală de piață de 3,47%, ceva mai mare decât cota de la Prima TV (2,84%), a șasea televiziune din urban.