FacebookTwitterLinkedIn

În perioada 1 ianuarie – 28 februarie 2013, Pro TV a livrat pentru reclamele difuzate un volum de 61.861 puncte de audiență pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban), cu 11% mai mic decât în primele două luni ale anului 2012. (Pe baza punctelor de audiență obținute de reclame – GRP, televiziunile își vând clienților spațiile de publicitate.)

Antena 1 a furnizat 60.059 GRP’30 (comercial), cu 17,5% mai mult decât anul trecut. Dintre televiziunile importante, cea mai mare creștere de audiență a obținut-o Kanal D: 36,8%, ajungând la un buget de 30.497 GRP’30.

Acasă TV, cea de-a patra televiziune ca volum de audiență, a suferit o pierdere importantă de 24,7%, acumulând 15.266 GRP’30(urban, 18 – 49 de ani). De precizat că această televiziune orientată către publicul feminin vinde publicitate pe targetul său specific. Televiziunea Prima TV a livrat 13.508 GRP’30(comercial), cu 8,8% mai mult decât în 2012.  

Mai disputată a fost lupta pe segmentul canalelor de știri. Antena 3 se menține lider, cu 12.858 GRP’30 (target comercial), dar a înregistrat o scădere de volumului de 33,7% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Realitatea TV a adunat 5.332 puncte de audiență (o scădere de 16,2%), iar B1 TV, 5.096 GPR’30 (comercial), cu o creștere de 143,2% față de 2012. România TV se menține în cursa publicității, cu un volum de 5.097 GRP’30, având o creștere (explozivă) de 246,6%.

Volumul de audiență livrat de canalul public TVR 1 a fost de 4.660 GRP’30, cu 29,9% mai mare decât în primele două luni ale anului trecut.