Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile cu cele mai mari audiențe în URBAN – noiembrie 2015

Noiembrie a fost o lună dominată de două evenimente dramatice: tragedia de la Clubul Colectiv și atacurile teroriste de la Paris. Tot în noiembrie a demisionat Guvernul Ponta, după demonstrațiile din București și din alte orașe ale țării, și a fost instalat Guvernul Cioloș. În acest context, au crescut audiențele televiziunilor de știri.
televiziuni de stiri bune

În luna noiembrie, cele mai mari creșteri de audiență le-au înregistrat televiziunile de știri. Antena 3 a câștigat 47.000 de telespectatori la nivel urban față de luna precedentă, ajungând la o medie de 188.000 de orășeni pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media (copyright – ARMADATA S.R.L.). Antena 3 a fost a treia televiziune în topul audienței urbane, în noiembrie, după Pro TV (346.000 telespectatori pe minut) și Antena 1 (297.000). De altfel, în noiembrie, Antena 3 a avut cea mai mare creștere de audiență de pe piața TV, comparativ cu octombrie.

O majorare importantă a audienței a cunoscut și România TV. A câștigat 33.000 de orășeni față de octombrie, atingând o medie de 138.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), reprezentând a cincea audiență urbană.

B1 TV a câștigat în urban 13.000 de telespectatori, Realitatea TV, 9.000, în timp ce Digi24 și-a majorat audiența cu 12.000 de persoane. Astfel, cu un rating mediu de 53.000 de telespectatori pe minut, Digi24 se plasează pe locul 11 în topul urban, înaintea televiziunilor Antena Stars și Realitatea TV. Nu va fi nicio surpriză dacă Digi24 va urca în Top 10 urban în următoarele trei luni de iarnă, când consumul de televiziune atinge, în general, cele mai mari cote din timpul anului.

CITEȘTE: LUPTA PENTRU RATING SE DUCE ÎNTRE PRO CINEMA ȘI AXN PE NIȘA TELEVIZIUNILOR DE FILME.

Audiențele televiziunilor generaliste au crescut în noiembrie, dar din inerția specifică sezonalității. Se remarcă creșterea cu 23.000 de telespectatori a audienței Pro TV, televiziunea cu cel mai urmărit jurnal de știri din prime-time. Audiența Antena 1, stație orientată către divertisment, a crescut cu 5.000 de orășeni, în timp ce Kanal D a pierdut 5.000 de persoane față de octombrie.

Canalul public TVR 1 și-a menținut în noiembrie audiența din luna precedentă, având o medie de 55.000 de telespectatori pe minut, sub Național TV (65.000) și Prima TV (56.000) și de două ori mai mică decât a canalului de știri România TV.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii