Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile cu cele mai mari audiențe în URBAN – MARTIE 2017

În ciuda scăderii audienței generale pe piața TV (din cauza sezonalității), Pro TV a reușit, în martie, să-și conserve ratingul la nivel urban. Televiziunile concurente n-au reușit să evite declinul audienței generat de venirea primăverii.
televiziune_-_TV.jpg

În martie, Pro TV a avut o audiență medie la nivel urban de 424.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media (ARMADATA SRL), în creștere cu 2.000 de persoane față de luna precedentă.

Pro TV este singura televiziune din top care a reușit să ocolească scăderea de audiență generală care are loc, de obicei, în prima lună a primăverii. A avut o cotă de piață (de vizionare) de 19,67% (toată ziua), față de Antena 1 cu 12% și Kanal D cu 9%. Asta înseamnă că 19,67% dintre telespectatorii care au urmărit un program TV, în cursul lunii martie, s-au uitat la Pro TV. Liderul domină confortabil audiența generală în urban.

VEZI AUDIENȚELE TV PE NAȚIONAL – MARTIE 2017

Și Acasă TV, televiziune deținută de grupul Pro TV (CME România), a reușit să-și crească audiența cu 3.000 de persoane față de februarie.

Iată scăderile întregistrate de celelalte televiziuni din top: Antena 1 (-17.000), Kanal D (-23.000), România TV (-53.000), Antena 3 (-49.000), Național TV (-2.000), Prima TV (-7.000), Antena Stars (-4.000), TVR 1 (-4.000), Digi24 (-27.000), B1 TV (-8.000).

Să mai notăm poziția mediocră în top a canalului public TVR1, locul 9, la egalitatea cu DigiSport 1 și Digi24 (o medie de 37.000 de telespectatori pe minut), dar sub Antena Stars.

VEZI PROFILUL TELESPECTATORILOR LA SPORT.RO

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii