FacebookTwitterLinkedIn

Antena 1 a avut o audiență medie de 495.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), cu 99.000 de persoane mai mare decât în luna septembrie, conform măsurătorilor Kantar Media. Antena 1 obține cea mai mare creștere de audiență generală față de luna precedentă, dar se află la mare distanță de Pro TV, liderul pieței TV.

Pro TV a avut o medie de 718.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în creștere cu 59.000 de persoane față de ratingul din septembrie. Pro TV are o poziție confortabilă în topul general de audiență pe național. Antena 1 nu mai reprezintă un rival amenințător pentru prima poziție, cum se întâmpla în anii trecuți, televiziunea grupului Intact parcă s-a resemnat cu „locul 2”.

Și celelalte televiziuni din top 15 au câștigat audiență din cauza începerii sezonului rece, care îi adună pe români în fața micilor ecrane. Dar creșterile acestora sunt reduse. „Partea leului” este tăiată în continuare de Pro TV și de Antena 1.

Kanal D a avut o creștere modestă de audiență față de septembrie: 20.000 de persoane, având o medie de 310.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).

Televiziuni care au avut creșteri de audiență față de septembrie: România TV (+32.000), Antena 3 (+21.000), Național TV (20.000), Prima TV (12.000), TVR 1 (3.000), Disney Junior (1.000), Pro Cinema (13.000), TVR 2 (16.000), Realitatea TV (8.000) și B1TV (4.000).

Se constată creșterea nesemnificativă de audiență la TVR 1, televiziunea finanțată de la bugetul de stat, dar și câștigul notabil de audiență al celuilalt canal bugetar, TVR2, 16.000 de persoane. TVR 2 a depășit pe național canalele de știri Realitatea TV și B1 TV.

Televiziunile care au pierdut audiență sunt Antena Stars (-16.000) și Disney Channel (-11.000).

Televiziunea pentru femei Pro 2 (Acasă TV), deținută de grupul Pro TV (CME), a avut o medie de 51.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în scădere cu 4.000 de persoane față de septembrie. Pro 2 ocupă locul 17 în topul audienței naționale. În urmă cu un an, în octombrie 2016, Acasă TV avea o medie de 77.000 de telespectatori pe minut, ocupând locul 11 în top. Recentul rebranding Pro 2 n-a funcționat.

Din această lună a aderat la sistemul de măsurare a audiențelor TV și televiziunea tematică Da Vinci Learning, cu o medie de 1.000 de telespectatori pe minut, la nivel național, cea mai mică dintre cele 62 de televiziuni măsurate de Kantar Media.