În noiembrie a.c., audiența medie a televiziunii Pro TV a fost de 820.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel național, conform măsurătorilor Kantar Media. Este mai mare cu 230.000 de persoane decât audiența celei de-a doua televiziuni în topul național, Antena 1 (590.000).
În luna care abia s-a încheiat, Pro TV a câștigat 102.000 de telespectatori la nivel național, cea mmai mare creștere de pe piața TV. Antena 1 a câștigat 95.000, în timp ce Kanal D, 82.000.
NU ARUNCAȚI CU PIETRE ÎN PRINT!
În fapt, cel mai ridicat consum de televiziune a fost realizat pe aceste trei canale. Cota cumulată de piață a celor trei televiziuni comerciale a fost de 42,16% la nivel național. Asta înseamnă că aproape jumătate dintre telespectatori, la nivel național, s-au uitat la cel puțin unul dintre aceste programe.
Și celelalte televiziuni au câștigat telespectatori față de luna octombrie, dar „câștigurile” sunt mult mai mici: Antena 3 (9.000), Prima TV (20.000), TVR 1 (14.000), Antena Stars (12.000), Pro Cinema (11.000), B1TV (7.000), Pro 2 (Acasă) – 11.000, Realitatea TV (5.000) și TVR 2 (2.000).
Canalul de știri România TV și-a menținut ratingul general din octombrie (scădere de 1.000 de persoane), fiind a patra televiziune vizionată la nivel naațional.