Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile cu cele mai mari audiențe în luna FEBRUARIE la nivel NAȚIONAL

Pro TV și-a consolidat poziția de lider în februarie, la nivel național. Kanal D a câștigat cel mai mare număr de telespectatori față de luna precedentă, dar n-a reușit să ocupe locul secund în top, deși Antena 1 a suferit o pierdere consistentă.
televiziune_iarna_(1).jpg

Pro TV a câștigat în februarie circa 31.000 de telespectatori față de luna precedentă, prin intrarea în grilă a programelor de mare audiență, ajungând la o medie de 908.000 telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media Audiences.

Antena 1 a suferit cea mai mare pierdere de audiență dintre marile televiziuni (41.000), dar a reușit să-și păstreze a doua poziție în topul național, cu o medie de 567.000 de telespectatori pe minut, deși Kanal D a atacat puternic cu „Exatlon” și seriale turcești.

Kanal D a câștigat 102.000 de telespectatori la nivel național față de ianuarie, cea mai mare creștere de audiență, având o medie lunară de 547.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).

Televiziuni care au suferit pierderi de audiență față de ianuarie: România TV (-40.000), Antena 3 (-9.000), Prima TV (-14.000), TVR 1 (-1.000), Antena Stars (-18.000), Pro Cinema (-12.000), Disney Channel (-3.000), TVR 2 (-5.000) și B1 TV (-11.000).

Se remarcă pierderile de audiență de la România TV, Antena 3 și Antena Stars. De altfel, cele trei stații importante ale grupului Intact  – Antena 1, Antena 3 și Antena Stars – au suferit pierderi de telespectatori față de luna precedentă.

Televiziuni care au câștigat audiență în februarie: Național TV (7.000), Pro 2 (9.000), Disney Junior (7.000), Digi24 (1.000) și Realitatea TV (7.000).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii