FacebookTwitterLinkedIn

În februarie, Digi24 și Realitatea TV au avut o medie a audienței de 64.000, respectiv 61.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media (ARMA). Digi24 împarte locurile 6-7 cu Prima TV. Realitatea TV ocupă poziția 8 în clasamentul general al audienței urbane.

De altfel, Digi24 și Realitatea TV, cu un public cu cele mai scăzute vârste de pe nișa știrilor TV, au înregistrat creșteri importante de audiență (toată ziua). Astfel, ratingul urban al stației Digi24 a crescut cu 14.000 de telespectatori față de ianuarie, în timp ce audiența de la Realitatea TV a câștigat 12.000 de persoane.

În categoria câștigătorilor pe luna februarie intră și Kanal D, care și-a mărit audiența medie (măsurată toată ziua) cu 9.000 de orășeni. Prima TV a câștigat 2.000 de orășeni.

Dar cea mai mare creștere de audiență a obținut-o DigiSport 1: 18.000 de orășeni. Creșterea a avut loc o dată cu reluarea campionatului de fotbal intern.

Pierderile de audiență în februarie se prezintă astfel: Pro TV (-27.000 de persoane), Antena 1 (-7.000), România TV (-35.000), Antena 3 (-19.000), Național TV (-6.000), B1 TV (-8.000), Antena Stars (-11.000) și Disney Junior (-2.000).