În decembrie, orășenii au fost mai atenți la televiziunile de știri, stațiile de divertisment situându-se în planul secund. Moartea Regelui Mihai I, mișcările din Parlament pe seama modificărilor legilor Justiției, adoptarea la „foc automat” a bugetului de stat pe anul 2018 și a altor măsuri economice au condus la creșterea audiențelor canalelor de știri.
Dintre acestea, se remarcă România TV, care a câștigat 16.000 de orășeni față de noiembrie, fiind a patra televiziune din urban, cu o medie de 155.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media.
Și TVR 1 a ieșit în câștig față de luna precedentă, adâugându-și 14.000 de orășeni, asta în principal statutului pe care l-a avut în calitate de producător exclusiv al programelor TV pentru funerariile Regelui Mihai I. A ocupat locul 6 în topul audienței urbane, cu o medie de 63.000 de telespectatori pe minut.
Antena 3 și-a crescut audiența lunară cu 4.000 de orășeni. Digi24 a câștigat 7.000 de telespectatori, plasându-se pe locul 9 în topul urban, în timp ce B1 TV a obținut un câștig de 4.000 de persoane. Ratingul de la Realitatea TV s-a situat la nivelul lunii noiembrie.
VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – DECEMBRIE 2017
Televiziunile generaliste Antena 1 și Kanal D au suferit pierderi de audiență față de noiembrie, 12.000, respectiv 15.000 de orășeni, în timp ce Pro TV a câștigat 4.000 de persoane.
Alte televiziuni care au câștigat audiență: TVR 2 (7.000), Național TV (2.000) și Disney Junior (3.000).
Alte televiziuni care au pierdut audiență în urban: Antena Stars (-3.000) și DigiSport 1 (-8.000).