Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONAL – MARTIE 2017

Primăvara a furat telespectatori de la majoritatea televiziunilor. Doar ETNO și Acasă TV se pot lăuda în luna martie cu creșteri timide de audiențe față de luna precedentă. Antena 1 a pierdut „teren” în urmărirea Pro TV, dar păstrează o „distanță” confortabilă față de Kanal D.
Televiziune

Marile televiziuni au suferit pierderi de audiență în martie, la nivel național, încălzirea vremii influențând direct consumul TV. De asemenea, nu au fost mari evenimente social-politice pe scena românească, aceasta intrând în rutina obișnuită după marile proteste de stradă din ianuarie-februarie.

Pro TV a avut o medie de 827.000 de telespectatori pe minut la nivel național (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media Audiences, (copyright: ARMADATA S.R.L.). Are o poziție de lider confortabilă, deși a pierdut 29.000 de telespectatori față de februarie. Are cele mai mici pierderi de audiență dintre marile televiziuni.

Antena 1 a pierdut 93.000 de telespectatori la nivel național, ajungând la o medie de 510.000 de persoane pe minut (toată ziua).

Pierderi grele au suferit și televiziunile care urmează în top: Kanal D (-61.000), România TV (-85.000), Antena 3 (-81.000), Prima TV (-21.000), B1 TV (-27.000) și Pro Cinema (-21.000).

VEZI AUDIENȚELE ȘI PROFILUL TELEVIZIUNII SPORT.RO

Doar ETNO TV și Acasă TV au câștigat audiență, 7.000, respectiv 2.000 de telespectatori. ETNO TV este un program urmărit în mare măsură în mediul rural.

De remarcat că în sondajul național de măsurare a audiență, patronat de ARMADATA SRL, au aderat din martie a.c. televiziunile Nick JR (programe pentru copii) și Bollywood TV (canal de filme indiene). Este primul canal de filme indiene care intră în sistemul românesc de măsurare TV, o dovadă că indienii vor să vândă publicitate pe piața românească.

Nick JR (Nickelodeon Junior) a avut o medie de 14.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în timp ce Bollywood TV a înregistrat o medie de 11.000 de telespectatori pe minut, ocupând locul 42 dintr-un top de 60 de televiziuni membre ale studiul de audiență.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii