Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONAL – februarie 2016

Pro TV continuă să fie liderul audienței TV la nivel național. Dar Antena 3 este „vedeta” lunii februarie, înregistrând o creștere de audiență cu 75.000 de persoane mai mare decât în ianuarie. Probabil, audiența a ținut să vadă live cum se mută Antenele din sediul care va fi scos la licitație de către ANAF.
televiziune buna

În februarie, audiența medie a televiziunii Pro TV, la nivel național, a fost de 781.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în creștere cu 29.000 de persoane față de luna precedentă. Cu siguranță, va fi cel mai mare rating general din cursul anului, februarie fiind, de obicei, luna în care se obțin cele mai mari audiențe din cauza consumului ridicat, specific sezonului rece, dar și intrării în funcțiune a grilei de primăvară.

Antena 1 a înregistrat cel mai mare câștig de audiență față de ianuarie: 75.000 de persoane la nivel național. Astfel, ratingul mediu a atins 732.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, copyright ARMADATA SRL. Creșterea se poate explica și pe seama scandalului public, generat de notificarea ANAF către Intact Media Group de a evacua sediile în care televiziunile funcționează.

Kanal D, televiziune care n-a fost „somată”, a înregistrat și ea o creștere semnificativă: 45.000 de persoane față de ianuarie. Este a doua creștere de pe piața TV. Kanal D a avut o medie de 530.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).

Antena 3 a câștigat 26.000 de persoane, recuperându-și locul patru pierdut în ianuarie, în fața lui România TV, care a suferit o pierdere de 42.000 de telespectatori. Creșterea Antenei 3 se datorează, probabil, aceluiași scandal generat de notificarea ANAF.

O pierdere semnificativă a suferit-o TVR 1: 34.000 de telespectatori față de ianuarie. Este a șasea televiziune la nivel național.

De remarcat că Realitatea TV a ajuns la un rating mediu de 49.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în scădere cu 5.000 de persoane față de ianuarie, situându-se pe locul 20 în topul general, sub ETNO TV, Boomerang, Disney Junior și AXN.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii