Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile au consumat mai puține lactate decât anul trecut

În primele șapte luni ale acestui an, consumul de publicitate TV pentru brandurile de lactate a fost cu 22,4% mai mic decât cel din aceeași perioadă a anului trecut.
lapte

Danone a fost producătorul de lactate cu cea mai mare vizibilitate pe televiziune pentru brandurile sale, acumulând în campaniile de publicitate 6.867 puncte de audiență (Gross Rating Points – GRP) , pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Pe baza punctelor de audiență (GRP), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni. Dar volumul obținut de Danone în primele șapte luni ale anului este în scădere cu 35,8% față de cel din anul precedent.

Hochland ocupă poziția a doua în topul publicității TV pe piața lactatelor, cu 3.787 GRP’30 pe targetul comercial. Bugetul se situează la nivelul anului 2012 (creștere de 2%).

Compania Albalact, care deține printre altele brandurile Zuzu, Fulga, Rarăul și Fruzu, a acumulat 3.137 GRP’30 pe targetul comercial, în creștere cu 19,6% față de primele șapte luni ale anului trecut.

Volumul de audiență a crescut și pentru brandurile promovate de Covalact (Covalact de Țară, brânză Făgăraș): 27,4%. Bugetul s-a ridicat la 2.929 puncte de audiență pe targetul comercial.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii