
În România, Sport 1 este difuzată pe aceeaşi frecvenţă cu televiziunea pentru copii Megamax. Astfel, Sport 1 emite seara, iar Megamax, în prima parte a zilei.
De miercuri, 5 noiembrie, Megamax, televiziunea de acţiune şi aventură pentru copii şi adolescenţi, îşi extinde programul de difuzare de la 15 ore la 24 de ore pe zi. Sport 1, care era difuzat pe aceeaşi frecvenţă ca Megamax, îşi va înceta emisia.
Sport 1 şi Megamax au fost difuzate împreună pe aceeaşi frecvenţă în grilele companiilor de cablu RCS&RDS, UPC şi ale unor operatori de cablu mai mici. Este de aşteptat ca Megamax să poată fi văzut în continuare în grilele acestor companii de cablu.
În luna octombrie, audiența medie a canalului partajat între Megamax și Sport 1 a fost de 2.000 de telespectatori pe minut (toată ziua) la nivel urban și de 3.000 de persoane pe național, conform măsurătorilor Kantar Media.
Deşi îşi va înceta emisia în România, televiziunea Sport 1 va emite în continuare în Ungaria.
Televiziunea Megamax este destinată telespectatorilor cu vârsta cuprinsă între 7 şi 14 ani şi difuzează seriale şi programe live. Televiziunea difuzează în premieră în România seriale precum „Şcoala apei albastre”, „Surferii”, „The Avatars”, „Mudpit”, „Baschetbaliştii”, „Code Lyoko”, „Transformers”, „Twisted Whiskers”, „Dex Hamilton”, „Huntik”, „Gormiţii”, „Speed Racer: generaţia următoare” şi „Iron Kid”.
AMC Networks International – Central Europe, o unitate de operare a AMC Networks International, este o companie internaţională în domeniul audiovizualului şi distribuţiei de televiziuni tematice, cu accent pe piaţa din Europa Centrală şi de Est.
Portofoliul actual al companiei include 12 branduri de televiziune din patru genuri – sport: Sport1, Sport2, SportM; copii: Minimax, Megamax; infotainment: Spektrum, TV Paprika, Spektrum Home; filme: AMC, Sundance Channel, Film Mania și Film Café.