FacebookTwitterLinkedIn

Happy Channel a debutat, luni, pe piaţa audiovizualului românesc, difuzând seriale precum „Inima mea e a ta”, o producţie din 2015 a companiei Televisa.

Marţi, pe 8 martie, Happy Channel va începe să difuzeze şi producţii proprii, respectiv reality show-ul experiment „Dreptul la fericire” şi rubrica „Happy Day”, cu Cristina Ciobănaşu şi Vlad Gherman, după cum au declarat, pentru MEDIAFAX, reprezentanţii Antena Group, care operează această televiziune.

Happy Channel se va adresa în principal segmentului feminin din zona comercială (femei din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani), dar va avea oferte dedicate şi întregii familii.

La nivelul structurii de programe, Happy Channel va continua seria producţiilor deja consacrate, precum „Dr. House”, „Downtown Abbey”, „Suits” şi „Prizoniera dragostei”. Televiziunea va difuza şi seriale noi, producţii sud-americane (marca Televisa), europene şi seriale americane.

Antena Group a primit în 4 februarie 2016 aprobarea CNA de a transforma televiziunea Euforia TV în Happy Channel.

În februarie a.c., Euforia TV ajunsese la o audiență medie de 27.000 de telespectatori pe minut la nivel național (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, dintre care 20.000 se aflau în mediul urban. A ocupat locul 27 în topul general al audienței, din 57 de televiziuni.