Noul look al Filmcafé îşi stabileşte audienţa către genul de divertisment general, concentrându-se pe un conţinut de comedie, crimă şi aventură/mister.
Din punct de vedere vizual, repoziţionarea este marcată de schimbarea logoului din roz în bleu-turcoaz unisex, iar întregul design onair al televiziunii va avea în identitate animaţii cu elemente urbane.
Noua repoziţionare a Filmcafé include, pe lângă conţinutul împărţit în trei din cele mai populare genuri (comedie, crimă şi aventură/fantasy), şi garanţia unui interval orar, de luni până vineri, dedicat unor seriale exclusive.
Printre titlurile aflate la prima difuzare la Filmcafé se numără serialul fantasy nominalizat la premiul Emmy „Călăreţul fără cap” şi serialul de mister „Vrăjitoarele din East End”, cu actriţa Julia Ormond în rolul principal.
În luna aprilie a.c., programele Filmcafé au avut o audiență medie de 11.000 de telespectatori pe minut la nivel național (toată ziua) și de 6.000 de persoane pe minut în mediul urban (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. Este a cincea televiziune ca audiență pe nișa de filme, după Pro Cinema, AXN, DIVA și Paramount.
Pe parcursul anului 2014, Filmcafé a avut o medie de 6.029 telespectatori pe minut la nivel urban, ocupând locul 41 în topul audienței generale (din 71 de televiziuni).
Filmcafé s-a lansat în România pe 1 decembrie 2012, înlocuind televiziunea Romantica.
Filmcafé face parte din portofoliul AMC Networks International – Central Europe, alături de Sport1, Sport2, SportM, Minimax, Megamax, Spektrum, TV Paprika, Spektrum Home, AMC, Sundance Channel și Film Mania.